למה כולם רצים לסחור במניות בוול סטריט?

מערכת שורש  כח חשוון, תשפא  11/15/2020

במסחר במניות בוול סטריט - צריכים ללמוד כל הזמן ולהשתפר כדי להצליח להרוויח באמת.
.......................

למה כולם רצים לסחור במניות בוול סטריט?

מגפת הקורונה הביאה עימה וחיזקה לא מעט טרנדים שהיו בנמצא, אבל מתחת די מתחת לרדאר. אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר שלמים עברו מכיתות גדולות וממוזגות ללימודים באמצעות האינטרנט, חנויות בגדים עברו למכור את הסחורה שלהן אונליין וישראלים רבים החלו לחפש מקורות הכנסה יציבים - כדי לא להיות תלוי במעסיק כזה אחר או מגפה נוספת (לא עלינו).

 

בין הפתרונות הטרנדיים ליצירת הכנסה נוספת צצו בחודשים האחרונים טרנד בניית נכסים דיגיטליים (אתרי אינטרנט אשר מניבים רווחים מפרסום), מסחר מקוון (הקמת חנויות אינטרנטיות ומכירת סחורה דרך אי.ביי, אמזון וכד') וגם, מסחר בוול סטריט (מסחר בבורסה האמריקאית) המאפשר לייצר רווחים כתוצאה משינויים במחירים של מניות וניירות ערך אחרים.

אז לאן כולם רצים?

בוודאי כבר יצא לכם לשמוע על מסחר בבורסה ועל מסחר בוול סטריט בפרט. עולם שוק ההון רווי בסיפורים של אנשים מן המניין שהתעשרו כתוצאה מהשקעות נבונות או מאסטרטגיות מסחר שהם פיתחו ובזכותן הם מצליחים לייצר רווחים ולהתפרנס מהמחשב שלהם בבית.

בזכות השעות הנוחות של המסחר בוול סטריט (מתחיל בשעות אחר הצהריים), הרבה ישראלים החלו להשקיע את הכספים שלהם עוד לפני מגפת הקורונה כדי לנסות לייצר מקור הכנסה נוסף מעבר לשעות העבודה שלהם. ועכשיו, כשבערך מיליון ישראלים מובטלים, יושבים בבית ומקבלים דמי אבטלה שברוב המקרים אינם מספיקים כדי להמשיך ולהתקיים ברמת החיים הרגילה - מסחר בוול סטריט מוצלח יכול להוות פתרון ולייצר הכנסה נוספת.

לא כל כך קשה ללמוד לסחור במניות בוול סטריט

למעשה, יש מעל 30 מכללות ומנטורים (סוחרים ומשקיעים המציעים ללמד את הציבור כיצד להשקיע בעצמם) ומגוון רחב של קורסים, פרונטליים ואינטרנטיים בהם תוכלו ללמוד להשקיע במניות ואת כל מה שצריך כדי להתחיל לסחור בוול סטריט באופן עצמאי.

אבל, אם אתם חושבים שמדובר כמו שאומרים על "טיול בפארק" - חשבו שנית. הלימודים אמנם זמינים לכל אחד ואחת אך כדי ליישם אותם בפועל צריכים לתרגל, צריכים לטעות וללמוד מהטעויות האלו ולהתקדם הלאה.

ממש כמו בפתיחת עסק חדש או כשמתחילים עבודה חדשה בה שואפים ללמוד ולהתקדם - כך גם במסחר במניות בוול סטריט - צריכים ללמוד כל הזמן ולהשתפר כדי להצליח להרוויח באמת. מי שמבטיח לכם הרים וגבעות בזמן קצר - משקר.

כמה ניתן להרוויח ממסחר במניות בוול סטריט?

אין גבול לסכום שניתן להרוויח אבל הכל תלוי בסכום ההשקעה הראשוני שיש לכם כדי להתחיל לסחור במניות.

למשל, אם תקנו ב 1000$, 1000 מניות ששוות כל אחת 1$ וכל מניה תעלה ב 20% - הרווחתם 200$. אם הסכום הראשוני שלכם גבוה מזה תוכלו לקנות מניות נוספות וגם מניות שהשווי שלהן גבוה יותר.

אם אין לכם כסף שחסכתם ואותו אתם יכולים להתחיל להשקיע, חבל על המאמץ שלכם, הזמן והכסף שתשלמו כדי ללמוד לסחור בוול סטריט ולהשקיע במניות. לא יהיה לכם מה לעשות עם הידע הזה - וחבל.